Sunday, April 13, 2014

Another Easter Bunny





















Vorige week maakte ik dit hele leuke konijntje, maar nu vond ik dit patroon en dat wilde ik ook heel erg graag maken. Ik klikte het eerst weer weg want het was in het Spaans, en ik dacht niet dat ik het zou kunnen lezen. Maar het patroontje bleef in mijn hoofd zitten, dus ik besloot het er gewoon op te wagen. Het bleek gelukkig niet al te moeilijk en dit is het resultaat. Ik haakte dit konijn met een haaknaald 2.5mm en Phildar Phil Coton 3. Een heel fijn garen wat ik de laatste tijd regelmatig gebruik. Als je in Nederland of Belgie woont kunt het onder meer hier krijgen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het kunt krijgen als je buiten Europa woont, dus als iemand een idee heeft laat dan vooral een reactie achter.

Last week I made this really cute bunny, but now I found this pattern and I really wanted to make it. At first I clicked it from my screen because it was in Spanish, and I didn't think I'd be able to read it. But the pattern got stuck in my head, so I decided I had to give it a try. In the end it wasn't very complicated at all and this is the result. I made this bunny with a crochet hook size 2.5mm and Phildar Phil Coton 3. A really lovely cotton that I've used a lot lately. If you're in Holland or Belgium you can get it here. I'm not sure where to buy it outside Europe, so if anyone has an idea please leave a comment.

14 comments:

  1. Zo lief!! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    ReplyDelete
  2. So adorable! Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  3. Regelmatig te koop bij de voordeelboekenwinkel, alleen niet in alle kleuren.
    Verder koop ik het gewoon in de hobbywinkel..
    groeten, Betsy

    ReplyDelete
  4. Wat een schattig paashaasje. Knap dat je dit van een Spaans patroon haakte. Bedankt voor de link.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  5. Wat een gezellig konijn! Goed dat je doorgezet hebt!

    ReplyDelete
  6. Echt leuk konijntje! Ik durf niet verder gaan dan Engelse en Duitse patronen :)

    ReplyDelete
  7. What a funny fellow! Really cute ♥

    ReplyDelete