Saturday, June 16, 2012

Link Your Stuff!

Mushroom pattern: click here






















10 comments:

  1. Hi Annemarie! What a lovely mushroom and happy Congrats to the lucky winner! Have the most beatiful and lovely Day!

    ReplyDelete
  2. guten Morgen, liebe Annemarie,
    herzlichen Dank für die Einladung.
    kann mich leider nicht verlinken, guckst Du bitte mal nach?

    liebe Grüße schickt Dir Traudi

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd voor de winnaars! :)

    het link-dingetje doet het niet!! :(

    ReplyDelete
  4. Hi Annemarie, thanks again for hosting!

    I'd like to invite you and your readers to visit my new link-party blog at http://crochetboulevard.blogspot.de/

    The topic this time is "Free Crochet Pattern", it would be great to see some of your lovely patterns there!

    Have a great week-end,

    Barbara

    ReplyDelete
  5. Proficiat aan de winnaars!
    Ik had gisteren stiekem al gespiekt bij Xenos maar niks meegenomen voor het geval dat. Nu dus alsnog een ritje want ik vond de boekjes er erg leuk uit zien. Nu nog kiezen!

    ReplyDelete
  6. Thank you for hosting a great party! I think my favorite this week is the tote bag made from plastic bags! It's a great idea. -Marci

    ReplyDelete
  7. He wat leuk dat ik het boekje over kralen gewonnen heb. Daar zal mijn dochter Anja (8 jaar oud) erg blij mee zijn. We hadden van de week bij de Xenos al gekeken of ze het boekje nog hadden maar helaas was die uitverkocht. Ze was toen wel een klein beetje teleurgesteld want nadat ze hem bij jou op de blog had gezien wilde ze het erg graag hebben. En aangezien ik al heel vaak met give-a-ways heb meegedaan maar nog nooit wat gewonnen heb hadden we nu ook zo iets van we kopen hem wel want winnen doen we hem niet. Maar...dit keer was dat dus niet zo. Ik zeg lekker niets tegen d'r totdat het boekje er is.

    groetjes Diane

    ReplyDelete
  8. Ooo, super, ik ben bij de winnaars!! Met een beetje vertraging, maar een mailtje is onderweg! ;-) Dankjewel!!

    ReplyDelete