Sunday, June 10, 2012

Giveaway!



























En dan is het nu tijd voor de Giveaway! Jullie kennen vast allemaal Loes van Freubelweb. Loes heeft voor de Xenos een aantal hele leuk boekjes gemaakt, en ik mag van elk boekje een exemplaar weggeven. Wil je kans maken op een boekje? Word dan volger van mijn blog en geef in een reactie onder dit bericht aan welk boekje je graag zou willen winnen. Meedoen kan tot en met 15 juni a.s. Op 16 juni maak ik bekend wie welk boekje gewonnen heeft. Veel plezier!
p.s. Freubelweb vind je ook op Facebook en Twitter.

And now it's time for the Giveaway! You probably all know Loes from Freubelweb. Loes made a few books for Xenos (a Dutch store chain) and I've got the opportunity to give away one item of every book. Do you want to win this book? Then become a follower of my blog and leave a comment telling me what book you would like to win. You can leave a reply until the 15th of June. On the 16th I'll announce who won what book. Have fun!
p.s. Freubelweb is also on Facebook and Twitter.

Special announcement for all followers who don't speak Dutch: the next Giveaway will be an English book!

144 comments:

  1. Danke für die Einladung.
    Gerne mache ich bei deinen Gewinnspiel mit.
    Leuk ik zou vinden van het boek Vilt
    Lieben Gruß
    Maike

    ReplyDelete
  2. Wauw, zien er leuke boekjes uit, ik doe graag mee voor het textiel-boekje :)

    ReplyDelete
  3. Hoi,
    Ik ben al volger van je blog. Maar ik wil toch graag meedoen aan je give-away als het kan. Ik zou dan wel het boekje over Papier willen winnen.
    Groetjes, Ria.

    ReplyDelete
  4. Ik heb die boekjes al vaak voorbij zien komen, wat leuk dat je die doet als give-away! Ik doe graag mee voor het boekje papier, ik heb zoveel leuke papiertjes hier liggen waar ik niks mee doe. Daar wordt het tijd voor! Nu nog even flink duimen:)

    Groetjes Tessa

    ReplyDelete
  5. Ik heb de boekjes al zien liggen. Ik doe graag mee met je give away. ik ga voor textiel of papier. Vind ze beide erg leuk. Groetjes

    ReplyDelete
  6. Leuke boekjes zijn het! En een leuke give-away ook ;) Ik doe graag mee voor de kralen of het textiel.

    ReplyDelete
  7. Leuk!! Ik doe graag mee.
    Vind ze alle 4 super maar de voorkeur gaat uit naar Textiel en Kralen.

    ReplyDelete
  8. Ik doe graag mee met de give away, een volger ben ik al en dat zal ik nog wel even blijven :)
    De boekjes over vilt of textiel lijken me erg leuk!

    ReplyDelete
  9. Ook ik doe graag mee aan deze leuke give away!! En wij gaan voor het boekje over papier! dankjewel, groet Ria!

    ReplyDelete
  10. Hi Annemarie! Wow I would love to win, I follow you on bloglovin, and I would really love to win the book for my mother, she's more into paper than mé, and it's her birthsday d. 24, so it could be lovely to enjoy her with such beautifull book. Have a lovely sunday and a great start on the week.

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke boekjes,doe dus ook mee met deze weg geef aktie.
    Als ik zou mogen kiezen dan gaat mijn voorkeur uit naar textiel.
    Nog een fijn zonnig weekend ,hier speelt de zon verstoppertje ,laat zich af en toe zien.
    Groet joke L

    ReplyDelete
  12. Leuk nog een blog erbij! Wat een leuke dingen staan erop zeg!

    ReplyDelete
  13. Oh wat leuk. Ik doe graag mee.Misschien win ik de 16 juni. Het is dan een feestdag. Ikben 25 jaar getrouwd.
    Groetjes uit duitsland.
    Miriam

    ReplyDelete
  14. Hallo
    Ben je al een poosje gevolgd alleen was ik nog geen volger.
    Heb mij nu maar eens aangemeld.
    Graag wil ik meedoen voor het boekje kralen.

    Groetjes
    Marga

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke give away. Ik had de boekjes al eerder ergens gezien maar nog niet ingekeken,(terwijl we een Xenos in de buurt hebben...)
    Ik vind ze alle 4 leuk. Ik denk dat er overal wel iets in staat waar ik wat mee kan. En anders gewoon weer iets nieuws uitproberen!

    Als ik mag kiezen ga ik toch voor textiel of vilt.

    Groeten, Agnes.

    ReplyDelete
  16. Super leuk! En ja dan moet je een keuze maken, lastig. Ik heb gekozen voor het boekje textiel. Veel plezier met je give away.


    Groetjes Ingrid.

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke give away Annemarie!! Volger was ik al ;-) Ik zou graag meedoen voor het textielboekje!

    ReplyDelete
  18. Ikben al fan van freubelweb. De boekjes zien er erg leuk uit. Mijn voorkeur gaat uit naar het textiel boekje.

    ReplyDelete
  19. leuk zeg!!! ik doe mee. ik zou graag mee doen voor het vilt boekje. succes!!!

    ReplyDelete
  20. jouw superleuke blog wordt al even door mij gevolgd, met véél plezier trouwens. Deze give-away ziet er tof uit ! Hobbyboekjes kan je nooit teveel hebben,niet? Kiezen is moeilijk, maar toch zou ik gaan voor Papier of textiel.
    Nog een leuke dag, groetjes
    Hilde

    ReplyDelete
  21. Ohh wat moeilijk kiezen! Maar ik ga voor het boekje textiel. Ik ben al volger en plaats een linkje op mijn blog. Dank je wel voor deze leuke give-away!

    ReplyDelete
  22. Ik volgde je al langer via het blog van Haken en meer. Dan klikte ik door... Maar nu ben ik vaste volger geworden. Miste eigenlijk al lang de "volgen"knop bovenaan. De boekjes zijn erg leuk en ik ga ze in augustus op mijn verjaardagslijstje zetten. Ik zou graag mee willen doen voor het boekje papier. Niet voor mezelf (hoewel stiekem wel) maar als extra kado voor mijn dochter die woensdag gaat slagen voor haar diploma. Succes en ook zonder give away blijft het leuk om alles te volgen.

    Groetnes Sandy

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke give away. Ik zou wil kans willen maken op het boekje over papier.
    Liefs, Melanie

    ReplyDelete
  24. Die boekjes zijn leuk! Ik waag een kansje op het vilt boekje. Gr, Jantine

    ReplyDelete
  25. Wat lief en leuk!
    Ik zou graag kans maken op het textiel boekje. :0)

    ReplyDelete
  26. ook al heb ik zelf geen blog ik volg je al geruime tijd op 3 plaatsen: je blog - facebook en pinterest. En geniet van je idee's. toffe gifaway!! Mijn voorkeur gaat uit naar het boekje met vilt. Spijtig in Belgiê heb ik ze nog niet gevonden. Groetjes

    ReplyDelete
  27. Leuk! Ik doe graag mee voor het viltboekje!

    ReplyDelete
  28. Wat een leuke Give-away!!! Ik waag een gokje voor het kralen-boekje. Volger ben ik al! Fijne zondag. Groet Dinaz ♥

    ReplyDelete
  29. Wat leuk, ik doe graag mee voor het boekje papier!

    ReplyDelete
  30. Leuk!!!
    Mocht ik er een winnen...Papier vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  31. Leuk. Ik vind het boekje over textiel het leukst!!
    Ik ben al een volger

    ReplyDelete
  32. Superleuk! En ik vind zowel het textielboekje als papierboekje leuk. Het kralenboekje hebben ze hier niet, dus heb niet kunnen spieken, maar is vast ook superleuk.
    Weet je? Het maakt eigenlijk niet uit.

    ReplyDelete
  33. Leuke boekjes! Aangezien ik heel veel kralen heb en het nog steeds een grote hobby van me is, wil ik op dit boekje kans maken:-)
    Volgen doe ik je al een tijdje.

    ReplyDelete
  34. I have seen these books and meant to visit xenos to look at the felt one, but maybe I can win a copy!! (And then practise my dutch reading it)

    ReplyDelete
  35. Wow!! hier doe ik graag aan mee. Boekjes lijken allemaal erg leuk, maar ik ben wel het meest nieuwsgierig naar het boekje met papier. Volger ben ik al...

    ReplyDelete
  36. Fein, fein, ich bin dabei.
    Ganz lieben Dank!
    Allerliebste Rosaliesonntagsgrüße ∙∙♥♥∙∙

    ReplyDelete
  37. volgen doe ik al.
    het boekje met textiel die heeft mijn dochter uitgekozen mochten we kans maken dan graag deze.
    gr
    margriet

    ReplyDelete
  38. Dat is een leuke give-away! Ik heb de boekjes al op m'n verlanglijstje staan, alle 4! Maar als ik er hier een mag winnen zou ik wel graag het kralen boekje willen...

    ReplyDelete
  39. Volg je al langer. Je hebt een mooie blog. Als ik mag kiezen, kies ik voor vilt of textiel.
    Groetjes Chris

    ReplyDelete
  40. Wat leuk zeg. mij lijkt het boekje voor textiel wel wat. en bij deze nog even mijn complimenten voor je leuke blog ik lees het met erg veel plezier.

    ReplyDelete
  41. Leuk zeg, ik doe graag mee. Mijn oog is gevallen op het "vilt" boekje.
    Heb een link geplaatst in mijn blog.
    www.muntstraatje.blogspot.com.

    Nu duimen maar,
    Sandra

    ReplyDelete
  42. Wat een leuke boekjes, die over vilt vind ik het leukst! Groetjes Kim

    ReplyDelete
  43. Erg leuke boekjes. Ik zal graag mee willen doen. Mij lijkt het boekje Papier erg leuk/ mooi. Groeten Judith.

    ReplyDelete
  44. Goh, wat lastig kiezen! Ze zien er allemaal leuk uit! En wat gaaf dat je dit doet als give-away! :)
    Ik wordt er geloof ik al helamaal enthousiast van, aan de uitroeptekens te zien. ;)
    Ik doe graag ook mee, liefst voor het boekje over vilt, maar textiel lijkt me ook leuk.

    ReplyDelete
  45. Linda Annink-Vonk
    Wat een leuke boekjes & give-away :) mijn voorkeur gaat uit naar VILT daar heb ik nog nooit mee gewerkt en kan ik dus nog van leren ;) maar de andere boekjes zijn natuurlijk ook SUPER !!!!!
    Grtjes Linda

    ReplyDelete
  46. Ik was al een volger van je maar wil wel heel graag mee doen. Groetjes Heidi

    ReplyDelete
  47. Wat een leuke boekjes! Ik doe graag mee en ga dan voor textiel.

    ReplyDelete
  48. Het zijn erg mooie boekjes geworden. Ik doe graag mee voor het papier boekje, met die vogelhuisjes op de lady wil je toch direct aan de slag?!

    ReplyDelete
  49. ik was al volger van je blog dus dat hoef ik niet meer te worden, en ik ga voor het vilt boekje dan maar :)
    groetjes

    ReplyDelete
  50. Hoi,
    Ik ben al volger van je blog. Maar ik wil toch graag meedoen aan je give-away als het kan. Ik zou dan wel het boekje over Papier willen winnen.
    Groetjes

    ReplyDelete
  51. Leuk, ik doe graag mee voor het boekje textiel!

    ReplyDelete
  52. altijd leuk een give away, volger ben ik al een tijdje, ik doe graag mee voor het boekje textiel, nog veel succes in blogland...

    ReplyDelete
  53. Leuke give away! Ik zou het liefst het boekje over kralen winnen!

    ReplyDelete
  54. Leuke give away! Ik zou het liefst het boekje over kralen winnen!

    ReplyDelete
  55. Tof! Ik volg en doe graag mee voor het textiel boekje.

    ReplyDelete
  56. Wat een ontzettende leuke boekjes!! Ik ken ze nog niet! Maar als ik mocht kiezen dan graag het boekje met textiel!

    ReplyDelete
  57. Wat een leuke boekjes, maar als ik mag kiezen dan graag het
    boekje over kralen!!

    ReplyDelete
  58. Er staat altijd zoveel leuks op je blog, dat ik al vaak op je blog las. Geen probleem dus om volger te worden. En die boekjes? Lijkt me ontzettend leuk om met een groepje armbanden te gaan maken, dus... Ze zijn allemaal zo leuk, maar de kralen favoriet.

    Groetjes van Barbara

    ReplyDelete
  59. Leuke giveaway! Ik heb geen voorkeur voor een boekje eigenlijk. Maar ik moet denk maar wel kiezen, dus doe dan die van textiel.
    Groetjes
    Irene

    ReplyDelete
  60. Ik doe graag mee. Heb nog niet zo lang geleden vilt " ontdekt", dus ik ga graag voor het vilt boekje.

    Groetjes,
    Renske

    ReplyDelete
  61. Nou,die van vilt lijkt mij geweldig!
    Ik ben pas sinds kort ook aan het proberen met vilt
    wat te freubelen.

    ReplyDelete
  62. Leuk!! Ik doe graag mee! Ik ga graag voor het textiel-boekje.

    ReplyDelete
  63. Oh wat toevallig, het textielboekje heb ik gisteren net aangeschaft, het is een erg leuk boekje! Ik zat te twijfelen tussen deze of de vilten.....dus mocht ik winnen, dan ga ik voor het vilten boekje ;-(

    ReplyDelete
  64. Ik ben sinds kort al volger van je blog, ik zou heel graag meedoen. Ik ga graag voor het textielboekje.

    ReplyDelete
  65. Die smiley ging te snel, dat moet natuurlijk ;-) zijn;-))

    ReplyDelete
  66. Ik zag deze boekjes inderdaad in de Xenos folder staan. Ik ben erg benieuwd wat er in het textielboekje staat! Groetjes, Mij

    ReplyDelete
  67. oh, wat leuk. Vilt of papier graag! Het liefste vilt.

    ReplyDelete
  68. Oe wat leuk! Xenos is echt goed in dit soort leuke boekjes, de kook-serie is ook heerlijk! Ik zou heel graag de papier-versie willen hebben, fijne nieuwe freubel-ideeën! Ook de textiel zou ik leuk vinden. Ben erg benieuwd naar deze nieuwe serie. En ik ben erg fan van je blog, ik volg je altijd met toewijding!

    ReplyDelete
  69. Hoi Annemarie, wat zien die boekjes er superleuk uit! Ik denk dat ik voor die van Vilt ga, inspiratiebron om met mijn kinderen van Violier-Flexibele Kinderopvang te doen. En je hebt leuke blogs! Groetjes, Frida

    ReplyDelete
  70. Wat een leuke give-away! Ik ben al een tijdje niet bij Xenos geweest maar ik zie dat dat echt weer tijd wordt :) Bij jou waag ik graag een kansje voor het boekje over textiel.
    Heb ook een linkje geplaatst op mijn blog :)

    ReplyDelete
  71. Wat een leuke give-away! Alle boekjes lijken me erg leuk, moet ik echt kiezen? ;-)
    In eerste instantie zou ik voor textiel gaan, maar da's zulk veilig terrein ;-) Laat ik mezelf eens prikkelen met de 'papier'versie ;-)

    ReplyDelete
  72. Een trouwe volger ben ik al en deze give-away wil ik echt niet missen. Mijn keuze valt vooral op TEXTIEL, maar het PAPIER prikkelt mijn zintuigen toch ook wel!
    Groetjes,
    Lies

    ReplyDelete
  73. Kijk veel op Freubelweb en al diverse dingen er van gemaakt.. Wist dat er boekjes van waren maar kon ze hier nog niet vinden.. En nu een give-away.. Ik waag een kansje voor Textiel, al zijn de andere drie ook geweldig om te winnen.. Volgen doe ik je ook al een tijdje en lees je blog altijd met plezier..

    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  74. O wat leuk! Ik zou het textielboekje wel graag willen. en anders moet ik binnenkort maar eens bij de Xenos binnen wandelen...

    ReplyDelete
  75. Hallo,

    Ik wil ook meedoen. Ik volg jou al een tijdje. Graag wil ik in aanmerking komen voor het Textiel boekje.

    Ik plaats ook linkjes op mijn Facebookpagina en mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Leuke boekjes zijn het :-D
    Leuk dat je ze weg geeft!
    Ik kan niet kiezen, het boekje van Vilt heb ik al, voor de rest wil ik graag meedoen :-)
    Liefs,
    Mriek

    ReplyDelete
  77. Volger ben ik al enige tijd! Voor het boekje over textiel wil ik wel mee in de running gaan!
    Groetjes!

    ReplyDelete
  78. Ooo, dat boekje over 'textiel', daar zou ik heel wat inspiratie kunnen uit opdoen!! Volgen doe ik al, dus nu enkel nog hopen...

    ReplyDelete
  79. Ik ga ook voor de textiel versie! Leuk hoor!
    Toi toi toi voor mezelf!

    ReplyDelete
  80. Oh wat leuk. Ik zocht die boekjes al bij ons in de xenos maar daar hadden ze niet degene die ik wil hebben.
    Ik zou graag de vilt willen en als die al weg is de textiel.:)
    Leuk dat je een give a way doet!!

    ReplyDelete
  81. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  82. Oeps, ik ben zeker niet de enige die wel iets wil winnen, hahaha. Volgen deed ik je al. Leuke boekjes met leuke ideeen zijn altijd welkom.

    PS: je mag ook nog mee doen met mijn give away,een mooie bedelarmband :-)

    groetjes,dinah

    ReplyDelete
  83. papier hier! Count me in, hé! ik zet een linkje op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    ReplyDelete
  84. Ik zou graag het vilt of textiel boekje willen hebben.

    ReplyDelete
  85. Superleuke give away!
    Mijn favorieten zijn kralen, textiel en vilt.
    Maar als ik er eentje zou moeten kiezen ga ik voor de textiel.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Ik wil me gaan verdiepen in papier! Groetjes!

    ReplyDelete
  87. Ik doe graag mee. Het boekje over kralen lijkt me heel erg leuk.
    Groetjes van Corien.

    ReplyDelete
  88. Ik doe graag mee. Het boekje over kralen lijkt me heel erg leuk.
    Groetjes van Corien.

    ReplyDelete
  89. Wat een leuk blog heb je. Ik ga je volgen, mijn voorkeur gaat uit naar het boekje textiel!
    Groetjes Berthine

    ReplyDelete
  90. wat een mooie leuke blog heb je
    men voorkeur ga nr textiel aub

    liefs fleurxx

    ReplyDelete
  91. Wat gaaf dat ze voor Xenos deze boekjes heeft gemaakt! Ik ga voor textiel, heb al veel boeken over kralen en vilt en wil toch eindelijk eens meer met textiel gaan doen. Volger ben ik al, ik zal een link op mijn blog zetten. Fijne maandag!

    ReplyDelete
  92. Wat leuk!! Ik zou graag het boekje met textiel willen winnen! Of die met papier (of mag ik er niet 2 noemen? dan t liefst textiel) :D

    Doe je ook mee met mijn give-away?

    ReplyDelete
  93. Het boekje over textiel lijkt me erg leuk! ALs die al weg is ben ik ook blij met het boekje over vilt ;)
    ps. wat een leuk blog, volg je pas een paar weekjes, maar lees je berichten met heel veel plezier!

    ReplyDelete
  94. Wat een leuke Give away, en dat vinden velen met mij! Het boekje over papier lijkt me het leukst.
    groetjes, Famke

    ReplyDelete
  95. Wat een leuke give away, met zulke leuke boekjes.
    ik hou wel van lekker knutselen maar toch het liefst met textiel.
    groetjes, Jannet

    ReplyDelete
  96. Wat een leuke give-away en ik doe graag mee! Ik ga voor het textielboekje, ik heb ze bij de xenos al eens in staan kijken en die vind ik echt superleuk!

    ReplyDelete
  97. Oh wat een leuke give-away! Ik doe ook graag mee en ga voor of Vilt of Kralen. Spannend!

    ReplyDelete
  98. Ik doe graag mee en ga voor het boekje: textiel.

    ReplyDelete
  99. Ooh wat leuk en geen Xenos in de buurt dus ik doe graag mee, mijn voorkeur gaat dan uit naar het boekje over textiel!

    Groetjes Marlies

    ReplyDelete
  100. Wat leuk zeg. Mag ik ook een kansje wagen? Dan graag voor het boekje over kralen.
    Groetjes, Malotte

    ReplyDelete
  101. Hoi hoi, ziet er leuk uit die boekjes. Ik waag een kansje, mijn voorkeur gaat uit naar textiel of papier! Groetjes van Ellebel

    ReplyDelete
  102. Ik kom via je give away op je blog en wouw wat een leuke ideeen. Ik word snel volger en wil natuurlijk graag ook mee doen met je actie. Ga dan voor het boekje textiel!
    Liefs

    ReplyDelete
  103. Wat een leuke blog! Ik ga je volgen :)
    Ik ga ook ineens meedoen voor de give-away en zie het boekje van textiel wel zitten ;)

    ReplyDelete
  104. Wat leuk!!Zal ik toch een kansje wagen, al heb ik net gewonnen??Nou, laat maar hoor...Ik maak toch niet zo veel kans;-)
    Maar het is wel een super leuke giveaway!!
    Suc6!!
    Groetjes, Caren
    ps.Ik ben heel blij met mn giveaway!!Ik neem 'm mee op vakantie voor mn sleutel!;-)

    ReplyDelete
  105. Ik ben ook een volger, alleen sinds vandaag dan officieel middels de "volg" knop :)
    Ik doe heel graag mee aan de give-away en het boekje Kralen zou dan mijn voorkeur hebben. Dit omdat ik een eigen webwinkel heb en er graag zelfgemaakte armbandjes voor wil gaan maken. Dit boekje zou dan als geroepen komen ;)
    Succes met de give-away!
    Groetjes Mo

    ReplyDelete
  106. Leuke site heb je! Volg je sinds vandaag ook via mail, en zou graag meedoen voor het textiel-boekje of het papier-boekje.
    Leuke actie!
    Lucia

    ReplyDelete
  107. Wat een leuke Give-Away! Ik doe graag mee voor het boekej textiel!
    Volger was ik al! :-)
    Groetjes Rosanne

    ReplyDelete
  108. Hallo Annemarie,

    Ik ben al geruime tijd volger van je blog en doe graag mee voor het boekje over vilt. Als je op mijn blog kijkt, zie je wel waarom....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    ReplyDelete
  109. Wat een leuke actie!!

    Zou zo graag het boekje Vilt winnen:)

    ReplyDelete
  110. Hoi Annemarie,

    ik ben net toevallig op je site gekomen en heb me meteen aangemeld om te volgen. Wat een leuke site heb je . Ik wil ook heel graag meedoen en dan voor het papieren boekje. gr bets

    ReplyDelete
  111. Hallo Annemarie, ik zou ook heel erg graag aan je Give Away mee willen doen, ik ben al enige tijd volger van je blog.
    Ik zou dan gaan voor het boekje: 'Textiel'.
    Alvast bedankt. Groetjes, Aafke

    ReplyDelete
  112. Wat een leuke give-a-way. Ik ga voor het boekje: Kralen.
    Mijn dochter begint zo lekker met kraaltjes te freubelen dus dat lijkt me wel erg leuk.

    groetjes Diane
    http://crealiertje.blogspot.nl

    ReplyDelete
  113. Dat zijn leuke boekjes! Ik doe graag mee voor het boekje Textiel!

    Groetjes Margaret

    ReplyDelete
  114. Volg niet echt je Blogg maar je houdt me prima op de hoogte via twitter, die ik dan ook bijna trouw RT ;) Als ik mag kiezen win ik graag het kralen boek!

    Groetjes Yvonneponne

    ReplyDelete
  115. Nou, count me in zou ik zeggen! Volgde je blog al een tijdje (nu ook volger geworden) en vind die boekjes van de Xenos erg leuk! Ik ga voor die van KRALEN.

    Succes! Groetjes Riri

    ReplyDelete
  116. Wat een leuke give away, met zulke leuke boekjes.
    ik hou wel van lekker knutselen maar toch het liefst met vilt
    groetjes

    ReplyDelete
  117. Ja, ik ben volger geworden van je blog...Super ideetjes allemaal. Graag wil ik ook deel nemen aan de gif a way van de boekjes. Had hiier al eens naar de boekjes gezocht maar waren uitverkocht en moest wachten tot er weer nieuwe zijn. Misschien hieer een kansje om er 1 te winnen van het boekje textiel.

    ReplyDelete
  118. Wat een leuke give-away! Ik zou graag mee willen doen voor het vilt boekje.

    Groetjes Angela

    ReplyDelete
  119. Jaa ik ben ontzetten nieuwsgierig naar de boekjes. Ik wil er graag een kans op maken.

    ReplyDelete
  120. ohh leuk zeg.. ik heb laatst al staan twijfelen of ik niet even gouw naar de xsenos moest gaan om die boekjes in te slaan, helaas nog geen tijd voor gehad dus natuurlijk wil ik meedoen met je give-away!! ik wil graag het boekje Textiel (of Papier, dat maakt me niet zoveel uit:P).

    succes met kiezen!

    ReplyDelete
  121. Ik ben volger 1565 en doe dus ook heel graag mee! ;-))

    ReplyDelete
  122. oh, wat een leuke give away! ik doe graag mee...maar dan nog kiezen...das wel heel moeilijk!! ik denk dat ik toch voor het textiel boekje ga...of toch vilt... Hou het maar op textiel ;)

    ReplyDelete
  123. Zo leuk.... Moeilijk om te kiezen, maar wil graag een kansje wagen op een van de boekjes! Papier of een andere, allemaal dingen waar ik graag mee hobby!

    ReplyDelete
  124. Wat een superleuk actie. Ik wil heel graag mee doen voor het boekje textiel. Groetjes, Karin

    ReplyDelete
  125. Oei, een beetje laat maar beter laat dan niet als ik deze give-away zo zie. Wauw!

    Ik vind het moeilijk een keuze te maken tussen textiel en papier omdat ze mij allebei goed liggen maar toch kies ik en dan wordt het TEXTIEL.

    Groetjes,
    Thea.

    ReplyDelete
  126. Wat een leuke give away zag ik via facebook,
    natuurlijk doe ik heel graag mee, en het is moeilijk kiezen maarrrrrrrrrrr, ik ga voor

    Boekje Textiel !!!

    Liefs Iris

    ReplyDelete
  127. Papier hier, Papier hier :-) Mijn voorkeur is duidelijk, maar eigenlijk wordt je al vrolijk van gewoon naar de boekjes te kijken!

    groetjes

    ReplyDelete
  128. Ek volg reeds 'n geruime tyd jou blog en aangesien jy altyd so pragtig in twee tale skryf, het ek gedink ek sal soos jy maak in my kommentaar! (hierdie is Afrikaans en soos jy kan sien, is daar baie ooreenkomste met Nederlands, dus kan ek wel jou Nederlands verstaan). Ek sou baie graag in aanmerking wou kom vir jou boeke-weggee, maar ek woon in Suid-Afrika en ek is nie seker of jy die boek so ver sou wou stuur nie. In alle geval neem ek tog deel, die boekies lyk pragtig en veral die een oor vilt het my aandag getrek, alhoewel ek nie sou omgee om een van elk te hê nie! Dankie vir jou inspirerende blog, ek geniet jou inskrywings en kreatiwiteit!

    "I have been following your blog for some time now and since you always write beautifully in two languages, I though I would do as you do in writing my commentary! (the language above is Afrikaans and as you can see, there are many similarities to Dutch, therefor I can easily read and understand your Dutch blog!). I would love to be able to win one of the books, but I am not sure if you would be willing to send it all the way to South Africa. In any case, I am still participating, the books look gorgeous and the one about felt particularly caught my eye, although I would not mind owning all of them. Thank you for your inspiring blog, I enjoy your entries and your creativity!"

    Vriendelike groete/Warm regards
    Carina Visser

    ReplyDelete
  129. Graag zou ik willen meedoen aan deze give-away... wat een leuke boekjes! het boekje over kralen heeft mijn voorkeur ;-)

    ReplyDelete
  130. Ook ik wil wel een poging wagen om 1 van deze leuke boekjes te winnen!
    Mijn voorkeur gaat uit naar 'textiel'
    Ook ga ik proberen volger te worden van je blog, want ik zie allemaal leuke dingen voorbij komen.
    Groetjes, Erna

    ReplyDelete
  131. Graag doe ik weer mee. Ik zou erg graag het boekje met papier winnen. Hartelijke groet, Astridh
    bisi65cc@kpnmail.nl

    ReplyDelete
  132. Ook ik doe graag terug mee, voor het boekje over papier!
    Groetjes,
    Joke

    ReplyDelete
  133. I follow VIA GFC - krystyl olson and would love to win the paper one please!

    ReplyDelete
  134. Wat een ontzettend leuke blog. Ik zou heel graag het textielboekje winnen. Heb nu al zin er mee aan de slag te gaan!
    x Dieuwke

    ReplyDelete
  135. Nou ja zeg, ontdek jouw blog vandaag en besloot je te volgen. Daarna zag ik deze give-away. Ik waag een kans voor het boekje.
    Hartelijke groet, Mme Moustache

    ReplyDelete
  136. Leuk hebbeboekjes ik hoop een keertje bij de gelukkigen te horen

    ReplyDelete
  137. Leuk hebbeboekjes ik hoop een keertje bij de gelukkigen te horen

    ReplyDelete
  138. Ik wil nog graag mijn kans wagen om deze prachtige give- away te winnen.
    Papier, textiel, vilt... Het lijkt me heel leuk in deze volgorde :-))
    Wie weet is het morgen wel mijn geluksdag!
    Fijne avond nog.
    Xxx
    C.arine.

    ReplyDelete
  139. Op de valreep doe ik ook nog graag mee aan je Give Away. (Ik had hem helemaal gemist, goed dat je hem nog even onder de aandacht bracht!) Ik ben al volger van je blog. Het boekje over textiel heeft mijn voorkeur. En papier komt op de tweede plaats. =)

    ReplyDelete
  140. Looks like a very fun book I love doing lots of different crafts.

    lpninpain at gmail dot com

    ReplyDelete
  141. Wat zien de boekjes er leuk uit en wat moeilijk kiezen.
    Ik ga voor de kralen.
    Snel maar weer eens "stad-ten" en langs een Xxenos gaan.

    ReplyDelete