Thursday, April 19, 2012

A quiz: what is it?















Toen ik deze foto op Pinterest zag had ik geen idee wat het was. Misschien een kussen? Maar wat doet die gekke schroef dan in het midden? Toen ik doorklikte naar de blog van Kate werd het al snel duidelijk. Dus laten we nou eens een leuke quiz doen. Voor je doorklikt naar de geweldige blog van Kate, zet even hieronder wat jij denkt dat het is. Als je dat gedaan hebt, klik dan hier voor het antwoord :-)

When I saw this picture on Pinterest I had no idea what it was. Perhaps a pillow? But what is that funny screw doing in the middle? When I clicked to Kate's blog I had the answer very soon. So let's do a funny little quiz. Before you go to see Kate's lovely blog, post down here what you think it is. After you've done that, click here to see the answer :-)

37 comments:

  1. Het ziet er erg vrolijk uit. Ik denk dat het een poef is...

    ReplyDelete
  2. Wat nou als je het goed hebt? :P
    Het heeft wel wat weg van een wielhoes.
    Nu snel klikken! Ben benieuwd! (en dan is het een pianokruk, zul je dat zien...)

    ReplyDelete
  3. o heb het antwoord gezien. Geweldig!

    ReplyDelete
  4. een vrolijk reservewiel van Kate haar auto?...

    groet.

    ReplyDelete
  5. :-) dat is nog es vrolijk op vakantie gaan!

    ReplyDelete
  6. Geen idee. Ik dacht eerst dat het in spiraal gehaakt was en dat het een draaischijf was voor een mooi effect, maar volgens mij is het niet in spiraal gehaakt dus dan moet ik wat anders bedenken.

    Een 'kunstobject' voor aan een saaie schuurwand misschien?

    Oh,nu mag ik eindelijk kijken want ik ben benieuwd!

    Groetjes Marjan

    ReplyDelete
  7. hmmm.... i have no idea...umbrella?

    ReplyDelete
  8. Ha! I love your post.
    Such a cute idea. x

    ReplyDelete
  9. Ja mooie kleuren! leuk he! Volgens mij een vachtje voor een autoband ofzo....ik ga gelijk kijken... hihi...lol

    ReplyDelete
  10. Het lijkt wel een fietswiel, maar da's wel zonde van je haakwerk om daar mee rond te rijden!
    Ik ga NU kijken wat het is!

    ReplyDelete
  11. Een wind hanger, zo'n ding dat draait als de wind het in beweging zet? Ik ga nu snel kijken hoor!

    Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Z'n ding als je er aan draait dat hij allemaal kleuren door elkaar laat zien? Geen idee hoe zoiets heet. Zou de spijker in het midden kunnen verklaren. Ik ga nu kijken. :-)

    Groetjes, dinah

    ReplyDelete
  13. Ik had hem al op pinterest gezien dus weet wat het is. Maar hij is wel supercool!

    ReplyDelete
  14. Een hoes voor het reservewiel!!

    ReplyDelete
  15. Ik heb geen idee, maar wil het nu wel weten!:-))
    Groetjes Miriam

    ReplyDelete
  16. Cool, dankjewel voor deze leuke link!
    Groetjes Miriam

    ReplyDelete
  17. Ik denk dat het zo'n soort van molentje is die als je hem in de wind zet ronddraaid.

    Ik ga gauw kijken, want ik ben wel nieuwsgierig naar dat mooie gekleurde ding.

    Groet, Agnes.

    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heb even gekeken...maar wat een vrolijkheid voor de mensen die achter deze camper rijden....Erg leuk gedaan.

      Delete
  18. I'm agree a tire cover either for bicycle or something else ...any decoration with a tire.

    ReplyDelete
  19. Ik denk een wielhoes.............

    ReplyDelete
  20. Ik weet het antwoord nu. Nooit gedacht. Wel heel erg leuk!

    ReplyDelete
  21. Örgü çok görünüyor elinize sağlık sevgiler.

    ReplyDelete
  22. Ik dacht aan een kleurrad?! Waar je kan aan draaien... zal nu eens kijken naar de link!

    ReplyDelete
  23. Thank you so much for being one of my followers. I do apologize for lagging behind, but if you check my Blog, you'll know why I've been absent.

    I love your patterns and can't wait to decide what to crochet first.

    ReplyDelete
  24. Ik vind je blog geweldig. Ik heb mijn 'stuff' toegevoegd, ik hoop dat je dat nier erg vindt.
    Ik zou graag je blog toevoegen aan mijn favourites, als dat mag :).
    groetjes
    natalia

    ReplyDelete