Friday, April 27, 2012

Link Your Stuff!






















8 comments:

  1. Hi Annemarie!
    thanks again.
    Have a nice weekend.
    marlene

    ReplyDelete
  2. Hoi Annemarie, je hebt groot gelijk, niet meer stemmen ;) Het gaat mij om de inspiratie die we van elkaar op doen hier. Ik waardeer altijd enorm de reacties die op mijn blog worden achter gelaten, is voor mij veel meer waard dan een stem. Dank daarvoor. Prettig weekend!

    ReplyDelete
  3. Ik vind het jammer, maar begrijpelijk dat er niet meer gestemd kan worden. Evengoed is het erg leuk om mee te doen! Ik vond het al leuk om te bekijken, maar als ik geweten had hoe leuk het is om te bloggen en dan deel te nemen aan een linkparty, was ik eerder begonnen:)
    Groetjes,
    Ilse

    ReplyDelete
  4. hoi annemarie

    jammer dat mensen zich daar druk om maken. Ik vind het vooral leuk om te kijken en inspiratie op te doen en blijf gezellig door posten!

    Groetjes titi

    ReplyDelete
  5. That is a great bag! Thank you for another wonderful party! -Marci

    ReplyDelete
  6. Hoi Annemarie,
    Ben wel blij dat je door gaat!! Door jou veel bezoekers, en veel inspiratie!
    je blogt geweldig!!
    Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  7. Dankjewel voor je berichtje.
    En volgende week ben ik weer van de partij.
    Vind het erg leuk om mee te doen en daardoor ook andere blogs te ontdekken.
    Jammer van het stemmen.
    Jij ook een fijne dag.

    Groetjes, Gonny

    ReplyDelete