Friday, September 16, 2011

Link Your Stuff!

Foto van Willewopsie


















31 comments:

  1. Thank you for hosting this link up.Have a great weekend

    ReplyDelete
  2. Leuk hoor, je eerste "link your stuff" op je nieuwe blog.
    En weer gefeliciteerd aan de "winnaar". Ik ben ook wel fan van Willewopsie. Ze maakt erg leuke dingen en het ziet er ook altijd zo perfect uit.

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor weer voor deze "link your stuff"! Ik heb de button ook aangepast op mijn blog.

    ReplyDelete
  4. Hoihoi,

    Ik doe graag weer eens mee, maar deze keer geen nieuwe werkjes. Nu het buiten weer kouder wordt komen er weer nieuwe maaksels bij...
    Mooie nieuwe Blog!

    ReplyDelete
  5. Tuurlijk, bij deze :-)mijn hangertjes!
    Ik krijg alleen jouw button niet gelinkt...nog even mee bezig...

    groet.

    ReplyDelete
  6. Oeps,daar gaat iets niet goed,heb iets verkeerd gedaan want het lukt niet om mijn foto te plaatsen en verwijderen lukt ook niet,help!!Wil zo graag meedoen,ik ben ook zo'n oen met dit soort dingen weet jij een oplossing Annemarie,gr Linda

    ReplyDelete
  7. Hi,

    I hope to see you too over there, on my blog!

    Have a nice weekend!

    Ana Paula
    Salinha do Croché

    ReplyDelete
  8. Your blog is lovely!
    Thank you for the invitation!
    Groeten,
    Petra

    ReplyDelete
  9. Hi, I had been your follower at the other blog, now I am following this too. Thanks for visiting my blog. I have linked my stuff here. Thanks for hosting.

    ReplyDelete
  10. Thank you for following, I am following back to your new blog.

    ReplyDelete
  11. Wauw Willewopsie, dat ziet er weer mooi uit! Gefeliciteerd!

    Annemarie, goed dat je nu een haakblog hebt, het ziet er weer piekfijn uit!
    Dank je voor deze mogelijkheid zowel mijn nieuwe model als mijn nieuwe muts te laten zien!

    Groet,
    Mevr. Snoeshaan

    ReplyDelete
  12. Ik heb iets niet hakerigs gelinked. Hoop dat dat ook mag? Want mijn haakproject gaat nog wel een tijd duren! Tot die tijd wat kleine andere dingen. Heb wel je button toegevoegd op mijn blog!
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  13. Dear Anne
    Thanks for invinting me to participate of your new blog. But I really dont know what I can link.
    Maybe next time...now it is fast to end the time and i have nothing in my head to link. Your all blogs are cool and I will follow this other too.
    A big hug
    Fri

    ReplyDelete
  14. dank voor je uitnodiging om weer mee te doen Annemarie maar ik ben deze week niet toegekomen aan iets nieuws haken. Ik moest/wilde m'n studie afronden en dat is me ook gelukt!
    Vanmiddag ga ik de stad in om wat nieuwe kleuren wol te scoren en dan doe ik volgende week weer gezellig mee. (:
    groetjes Levine

    ReplyDelete
  15. Hoi Annemarie,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en met je nieuwe adres erbij.

    Ik volg je nu hier ook weer dus dat komt wel goed.

    Goed weekend.

    Groetjes, Mirjam

    ReplyDelete
  16. Wat leuk mee te mogen linken ik heb een foto geplaatst maar of het goed is gegaan? geen idee hoe ik je partybutton bij mij kan plaatsen misschien wil je me dat vertellen? Ik ben wel volger geworden. Leuk alle mooie werken te zien zo!
    hartelijke groet Marjolein

    ReplyDelete
  17. thank you once again for the links....and so much fun on your lovley new blog...congratulations!

    ReplyDelete
  18. wooooooooooooooooonderful!!!!!!
    1000kusjes ;-)
    silke

    ReplyDelete
  19. Er is blijkbaar iets mis gegaan met het plaatsen van een link van mij...helaas pindakaas...volgende keer beter

    Marjo

    ReplyDelete
  20. Hallo Annemarie

    Ik ben er ook weer bij.
    Weer met mijn e-book, die nu in Nederlands, Engels en Duits verkrijgbaar is.
    Nu ook direkt te koop op mijn blog en binnen enkele tellen in het bezit van de koper.
    Misschien ook een tip voor jou, om op deze manier je leuke patroontjes te verkopen?

    Groetjes Miriam

    ReplyDelete
  21. Annemarie,
    Thank you for hosting this lovely event and for inviting me to join. This is great seeing all of the other projects right in one place.
    xo Susan

    ReplyDelete
  22. Wat leuk dat je nu een echt haakblog hebt, bezocht al regelmatig je breiblog. Dat link you stuff ziet er gezellig uit, maar weet niet precies hoe het werkt. Mag je alles linken of volgens een bepaald thema? En moet het iets zijn dat ook op je eigen blog staat of juist niet? Groetjes, Floortje

    ReplyDelete
  23. Hoi Annemarie!

    Bedankt voor je uitnodiging voor "link your stuff". Lijkt me erg leuk om een keer mee te doen!
    Zodra ik een leuk "haaksel" gemaakt heb wat ik durf te posten ben ik zeker van de partij!! Ondertussen zal ik zeker je blog blijven volgen voor de nodige inspiratie!! Groetjes Annelies!

    ReplyDelete
  24. Hallo Annemarie.
    Danke, für deine Zeilen, auf meinem Blog.
    Ich besuche deine Linkliste schon einige Zeit.
    Dein Blog ist wundervoll.;O)
    Liebe Grüße, aus Deutschland,*Manja*

    ReplyDelete
  25. @Floortje ja hoor, alles en iedereen is welkom! :-)

    ReplyDelete
  26. The follower button is not working right now. I will try later and link in to the new blog. Why did you change the blog? :)

    ReplyDelete
  27. Thanks for letting me know that your blog moved! I believe you can get your followers from your old blog to redirect to your new blog! :)

    ReplyDelete
  28. hallo liebe Annemarie,

    danke für Deine Mail-Information, ich verfolge Deine Linkliste schon seit einiger Zeit; Dein altes Blog war wundervoll und Dein neues Blog ist wundervoll!!!!
    Danke für Deine tollen Blog-Post's
    hab leider den ersten LINK YOUR STUFF auf Deinem neuen Blog verpasst ,-(
    und bin natürlich Deine neue (alte) Leserin und beim nächsten LINK YOUR STUFF wieder dabei ;-))))
    gerne möchte ich mich in die Followers-Volgers eintragen, aber leider im Moment nicht möglich,(Blogger-Problem?)
    ich versuche es auf jeden Fall später noch einmal...

    einen schönen Sonntag wünscht Dir Traudi aus dem Drosselgarten

    ReplyDelete
  29. Your blog is very nice!
    Thank you for your invitation!
    With Love :)

    Bye..

    Cansu
    rengiaheng.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. ik ben te laat : mijn foto's waren te laat klaar... Volgende keer dan maar weer ;)

    ReplyDelete
  31. Goeiemorgen Annemarie, je hoeft niet bang te zijn dat mensen je nieuwe blog niet kunnen vinden geloof ik....Wat veel deelnemers aan je linkparty. Dat is ook weer een felicitatie waard! Groetjes Anne-Marie

    ReplyDelete