Saturday, September 3, 2011

Link Your Stuff!





10 comments:

  1. ik heb ondertussen het portemonaitje in huis :-) en zijn dat geen uiltjes ipv een muis ?...fijn weekend !

    ReplyDelete
  2. Klopt Cri-Cri, op de foto staan uiltjes maar als je in haar webshop gaat kijken vind je mijn favoriet Miepie de Muis ;-)
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  3. Hello, I enjoyed my visit here on your blog & linked up. I would love to learn crochet & enjoyed seeing your work. Thanks for hosting & I hope to visit again. Theresa

    ReplyDelete
  4. Thanks for this opportunity! wonderful items!

    ReplyDelete
  5. Oh, I love it!
    beautiful work!
    Have a nice weekend: o))
    Jarka

    ReplyDelete
  6. oh, I love that purse too! I hope that everything is alright with you too, have a wonderful new week!

    ReplyDelete
  7. I have voted, but cant see where to link, Have a great weekend

    ReplyDelete
  8. Hoi Annemarie, Sorry voor de late reactie maar ik was een weekendje weg.
    Dank je wel voor je leuke stukje over mijn blog, leuk gekozen te worden als mede winnaar van de week.
    Als je Miepie de muis nog niet heb geef me dan even je adres.

    Groetjes van Claire

    ReplyDelete