woensdag 21 juli 2010

Granny Square Pattern in English



Vooruit, ik heb besloten het te doen: ik heb het patroon van mijn granny square in het Engels vertaald. Ik hoop dat je het leuk vindt! Je kunt het hier vinden. Als iemand ooit een square af krijgt van dit patroon, stuur me dan een foto en ik zal het zeker op mijn blog plaatsen!

Allright, I've decided to do it: i've translated my pattern of a granny square in English. I hope you like it! You can find it here. If anyone finishes a square with this pattern, please send me a picture and I will definitely post it on my blog!

6 opmerkingen:

  1. Dear Annemarie,

    thanks for your lovely invitation, I´m pleased to come by on saturday and put a picture on your blog. Your grannysquares are realy nice, too I have to tell my sister to take a look

    Reg. Lilu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, daar was ik net naar op zoek. Ik ga het (zoals zoveel anderen) ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Annemarieke, ik ben gewoon lekker aan het surfen, eigenlijk al een halve week en zag gisteren ergens, ik dacht dat ik via jouw prachtige blog daar kwam, gehaakte deurknopbeestjes maar kan ze op geen stukken na meer vinden, weet jij je dat nog te herinneren misschien?
    Alvast bedankt voor het meedenken,
    Marlene
    wil sleutlenhagertjes haken tbv het KWF
    zie o.a. http://krealene.web-log.nl
    en nog een onbeleefde vraag: hoe kom je aan dat prachtige logo van je, dat hart met je naam er in....?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Krealene, ik heb je zojuist een mail gestuurd!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ik heb 'm gevonden hoor, heel erg bedankt !!!!!
    Marlene
    en er moet staan: sleutelhangertjes maar dat had je dus al begrepen ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen