Friday, June 4, 2010

Haakpatronen en Giveaway



Nu een aantal mensen heeft aangegeven het leuk te vinden om patronen op een blog te vinden ben ik een beetje aan het nadenken geslagen over hoe ik aan die wens tegemoet kan komen. Ik vind het zelf ook altijd leuk om patronen te vinden, maar wat ik niet leuk vindt is als het gepikt is van iemand anders. Daarom ben ik nu aan het kijken of ik het patroon kan uitschrijven van een aantal van mijn zelf uitgevonden spulletjes. Heb je iets op deze blog gezien wat je leuk vindt en waar je graag het patroon van wilt hebben? Laat het me weten! Als het patroon van iemand anders is zal ik aangeven waar het vandaan komt.
Verder nog even een herinnering dat morgen de laatste dag is dat je je aan kunt melden voor de Giveaway! Heb je nog niet meegedaan, klik dan op het plaatje van de Giveaway (bovenaan in de rechter zijbalk) en laat onder het bericht een reactie met je mailadres achter. Zondag zal ik de winnaar bekend maken!

7 comments:

  1. Hier nog even een laatste reactie voor ik op vakantie ga. Maar ik vind het een fantastisch idee van die patronen. Je maakt en toont zulke leuke dingen. Ik wacht af.
    Fijn weekend.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  2. Hoi Saskia, dankjewel voor je leuke reactie. Een hele fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan!

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete
  3. Wat gaaf dat je patronen gaat beschrijven, altijd leerzaam...ik ben benieuwd:)

    ReplyDelete
  4. Patronen; kom maar op! :) Die van je aardbeientasje zou ik ook wel willen!

    ReplyDelete
  5. Hello, I found you from Blogfrog.Thank you for sharing nice blog.

    please join my community and visit my blog if you have chance for exchange our Quality time!

    http://theblogfrog.com/1233755
    http://beonefineday.blogspot.com

    Have a great day.
    Nan

    ReplyDelete
  6. Hy Annemarie, your blogs is an inspiratian to me. I'm also a member of your bogfrog now. Thanks to you. Are you on the sundaymarket in Amsterdam tomorrow? if so can we meet? and have a little talk about crochet and Zpagetti Yarn? Nice if you post patterns, I find it easier to tell people than to write it down. But if our first (free) pattern is ready i'll send you the link!

    ReplyDelete
  7. Hi Sweet and Simple Stuff! Dankjewel voor je leuke berichtje. Ik heb een berichtje achtergelaten op je blog.

    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete